Dějepis

Milí sedmáci,

výuka dějepisu bude probíhat následujícím způsobem. V rámci vaší domácí přípravy si řádně veďte sešity, které budou předmětem vašeho hodnocení. V sešitě budou vaše výpisky z učebnice (ideálně heslovitě, to nejdůležitější), účelem NENÍ opisovat učebnici!!! Z čeho si výpisky dělat, bude postupně zveřejňováno na tomto webu. Vzhled vašich poznámek nechám na vás, musí tam však být uveden nadpis kapitoly, ke které se váží (kvůli přehlednosti).

Dále mi budete průběžně zasílat vypracované pracovní listy, které se objeví na této stránce. Termín odevzdání je vždy za celý týden, a to do neděle do 20:00 na mail: p.durkech@seznam.cz. Za tyto pracovní listy budete následně také hodnoceni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRÁCE NA TENTO TÝDEN (22. 6. až 26. 6.):

  • Zkontrolujte úkoly podle řešení v příloze.
  • Přečtěte si v učebnici str. 105, 106 a 107

To je pro poslední týden vše. Předpokládám, že mnoho z vás je už myšlenkami na prázdninách, přesto ale věřím, že tento poslední úkol zvládnete. 🙂

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRÁCE NA TENTO TÝDEN (15. 6. až 19. 6.):

Tento týden se podíváme na druhou část 30. leté války a její důsledky. Odpovědi pošlete do neděle 21. 6. (jedná se o poslední úkol, který budete posílat, zároveň prosím všechny, kdo ještě neposlali některý z předchozích úkolů, aby to napravili).

OPAKOVÁNÍ:

  • Podívejte se na přiložené obrazy a napište o jakou historickou událost jde.

NOVÁ LÁTKA:

Jaké byly hlavní motivy pro vedení 30. leté války? (Alespoň 2)

Kdo to byl Albrecht z Valdštejna a jak dopadl?

Jaké důsledky měla 30. letá válka pro země Koruny české? (Alespoň 2)

DOBROVOLNÉ VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=JdYk5pWRz3I

Poznávačka obrazů